Beställ offert
FAQ: Hur fyller man i Offertförfrågan?
Tack för att ni funderar på att skapa en radioreklam! För att vi ska kunna ge er den mest exakta offerten, var god fyll i följande information:
- Var god se till att inkludera era kontaktuppgifter, inklusive namn, e-postadress och eventuellt telefonnummer, så att vi kan nå er enkelt under utförandet av offerten.
- Det kan vara till hjälp om ni lämnar en hemsideadress eller länkar till era sociala medier så att vi kan få en djupare förståelse av era verksamhetsområden och vad ni kan tänkas behöva av oss.
- Projektbeskrivning: Var god beskriv tjänsten eller kampanjen ni önskar annonsera för, så att vi kan skapa en offert som känns rimlig för er radioreklam. Ni kan också specificera era övriga önskemål i projektbeskrivningen, såsom om ni behöver hjälp med själva handlingen i radioreklamen, annonseringen när reklamen är färdig eller grafisk design och omslag för annonsering på onlineplattformar.
- Budget: Ni kan själva bestämma er budgetstorlek, men vi rekommenderar att ni riktar er mot en budget på 15-25 000 kronor för att skapa en så lyckad radioreklam som möjligt.
- Var god ange vad ni önskar att er radioreklam ska innehålla för olika delar i sista sektionen.
VoiceOver: En professionell röst som läser upp ert budskap
Miljöljud: Om ni t.ex. gör reklam för en bilverkstad kan det vara lämpligt att inkludera ljud man hör i en verkstad för att skapa en autentisk ljudmiljö.
Reklammusik: Ni har möjlighet att välja musik som passar ert företag eller välja från en mapp med förslag på låtar. Var god specifiera era önskemål i projektbeskrivningen.
Ljudlogotyp: En kort ljud eller musikslinga som kan användas i olika reklamer och medier för branding. Det kan vara användbart om ni vill att kunderna ska minnas er slogan, specifiera gärna detta i så fall.
Ljudeffekter: Ljudeffekter kan vara avgörande för att väcka intresse hos lyssnaren och få dem att bli mer intresserade av er produkt eller tjänst.
P.S. Om ni är osäkra på hur ni ska planera er radioreklam rekommenderar vi att ni besöker vår sektion med ofta ställda frågor (faq) för att få mer information om vad man bör tänka på vid skapandet av en radioreklam. Om ni fortfarande har svårigheter att få ihop planeringen, tveka inte att kontakta oss så hjälper vi er gärna.